Och jag ramlade in på nåt diskotek, Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet.

Här har jag inte vart på en månad typ.. känner inte för blogg längre.. ska nog sluta att ens kalla det för blogg.
Jag skriver bara här när jag inte har nåt att göra och när jag känner för att lätta på nånting.

Så ! ja... vad fan har jag gjort i en månad nu då ?

Gått till skolan.. som jag hatar ! Jag har nog aldrig varit så här skol trött i hela mitt liv.. förstår inte ens varför jag går där ? Jag blir bara irriterad på den...

Mamma har vart i USA i vecka och har kommit hem med ett par converse och en parfym till mig ! älskar henne !

Sen har jag vart på mitt andra hem.. puls ? eeeeehehehehehheheheh, jag och mathilda kom fram till häromdagen att vi har vart ute varje helg sen jag fyllde 18 förutom 2 och av alla dom helgerna har jag kört tvådagars förutom 2 av dom ! (nu vart det lite jobbigt att fatta va ?) och vilka minnen vi skapat där ska vi inte ens tala om  underbara, och mindre underbara. 

Bella har fyllt 19 år ! det firade vi med både utgång och en fin hemma fest hos henne.

Det har hunnit bli johns halvårsdag... och det känns fortfarande som om vi alla kommer samlas vid båten när värmen kommer tillbaka.  Och på lördag är din födelsedag.

Man kan säga att det har hänt både bra och dåliga saker på en månad. Det värsta är att jag nog kan ha förlorat en betydelsefull person. Och om jag kunde så skulle jag göra allt för att det inte skulle vara så, men man kan inte få ha allt som man själv vill. Och jag hoppas han vet att jag skulle om jag kunde."För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar, och vem vet hur länge vi har varandra i en nedlagd hamnstad full av misstro och ohållbarhet"


lite bilder



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0