I'm not a girl, not yet a women..

har lyckats att gå och lägga mig tidigt dom senaste dagarna, både jag carro och louise har kommit  underfund med att de är jävligt skönt så ! Åt andra sidan så har jag tappat suget för datorn.. kanske för att jag inte ens har nån eftersom den är i fucking holland men men.. jag har ju liksom i stort sätt tagit bort facebook med, har faktiskt inget ärligt svar till varför, tror de är lite allt möjligt... jag menar de är rätt nice att inte ha. Det tar liksom över mitt liv och har inte tid för att idiot saker ska ta över, nej nej ! men jag kanske skulle ta och tala om vad jag gör om dagarna då istället hahaha.. jag har ju praktik för tillfället tillsammans med madde och jag har nog aldrig haft så kul på en praktik som denna och inte heller vart på någon så bra som nu. jag älskar verkligen våran handledare också. De roliga är liksom att vi håller på med hästar på morgonen och inreder lägenheter på eftermiddagen hahaha kan ju inte bli bättre. Annars umgås jag med störda tjej/killkompisar. saknar och umgås med mina mongosar till klass kompisar ! Reser och far mellan två ställen som vanligt. jo just de, jag väntar på att bli ARTON.

DETTA VAR ETT ANNORLUNDA INLÄGG ?!


GULLIGA VA ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0