jag skulle kunna skriva allt här...

Jag har inte skrivit på ett tag har ingen dator och har aldrig tid längre. Eller jo.. rättare sagt ingen lust längre. Så då känner man ju att nu borde det ju komma ett långt inlägg men jag antar att allt som egentligen borde "komma ur från mig" aldrig gör det, det är ju så det är... egentligen handlar det ju bara om att våga skriva ut saker och ting vilket jag aldrig som person någonsin klarar av. man vet inte hur man ska börja så varför inte bara gå rakt på sak ?

Kom inte och tala om för mig att jag sjunkit, tala inte om för nån att "alla är värda en andra chans" när det var jag som gav dig din ! Inte nog med det, jag gav dig fler "andra chanser" just bara för att jag var den som trodde på dig, hoppades på dig.. stå inte heller och säg till mig " jag har inte fått nåt bra intryck av dig i kväll iallafall"
när det var du som va med henne, henne, henne och nu henne... FÖR SOM JAG SA: SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA ! du sa att du inte skulle kunna spotta på mig... då frågar jag dig, vad tycker du att du egentligen gjort ?
kliv inte, dansa inte, gå inte omkring och säg " jag satsar aldrig allt på ett kort" och sedan tro att du ska få det du vill ha fullt ut tillbaka.. jag är inget man ger i procent.. man satsar inte på kärlek som om det vore kort för allt jag ville va bara att vara med dig. anledningen till att du alltid haft mig hur du vrider och vänder på dig själv är bara därför du fick mig le inombords trots situation.. de var det som gjorde dig speciell.
jag vet varför vi ens kände som vi en gång gjorde och det vet du med.. men nämn inte mitt namn till henne ! du kan lita på mig för det har jag lovat dig.. dina ord stannar hos mig, och ja ? varför jämföra när det inte ens finns nån som dig ? men till kärleken finns det ingen genväg.. jag ville aldrig ha det så här men det var ditt val ! och det finns tusen saker att säga men jag tänker välja att bara skita i det.. för allas dagar kommer. 
och ja, jag kanske är egocentrisk men de vet vi att de är du med. men mer hjärta från nån annan kommer du aldrig få. I saw your true colors




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0